Subscribe:

Stratul de Zapda

wintermag.ro

luni, 28 decembrie 2009

Schi la Bansko in Bulgaria

Se merita sa mergeti la Bansko din plin, am fost la inceputul lui ianuarie si numai ninsese de 2-3 saptamanii insa tunurile de zapada isi faceau treaba si se putea schia in conditii bune. Preturile la cazare sunt acceptabile , mancarea este ieftina si buna, un ski pas pentru o era cam 55 leva ceea ce inseamna cam 22 euro , insa preturile se ieftinesc drastic dupa 15 ianuarie.

update la articol pe 20 ianuarie 2010

Bansko WebCam live - aici

4 comentarii:

  1. Eu am fost la Bansko inainte de revelion si pot spune ca a fost genial. N-am simtit deloc ca ma aflu intr-o tara estica. Toate instalatiile sunt austriece si functioneaza. Din pacate vremea a fost ridicol de calda. M-a plouat pe partie. Jos ma ploua, sus inghetam:)). Per total merita incercata Bulgaria data fiind distanta destul de mica si conditiile de ski

    RăspundețiȘtergere
  2. vreau sa plec in basko cum sunt partiile?

    RăspundețiȘtergere
  3. Excelente! M-am intors in 10 februarie! Excelent!

    RăspundețiȘtergere
  4. eu o sa plec pe 29 ianuarie..credeti ca mai este zapada...un ski pass pe o saptamana cat consta?

    RăspundețiȘtergere