Subscribe:

Stratul de Zapda

wintermag.ro

marți, 28 decembrie 2010

Am schiat la Ranca

Am schiat la Ranca

De craciun am ales sa petrec cateva zile in statiunea Ranca din Muntii Parang pe Vf Papusa, desi in primele zile zapada nu prea si-a facut aparitia se putea schia pe partia M1 din Ranca in conditii bune.

Partia M1 este usoara si destul de micuta ca lungime o coborare durand maxim 3 minute.

Web Cam live aici

Ce am mai vazut pe la Ranca legat de schi ar fi ca vara trecuta s-a construit o instalatie pentru telescaun si ca de iarna viitoare se va putea folosii si acel telescaun care urca pe Vf Papusa..nu stiu exact ce lungime are instalatia de telescaun dar ea este binevenita.

In Ranca mai exista o partie M3 de nivel mediu ceva mai lunga dar care nu avea zapada la momentul in care ma aflam eu acolo.

In rest pot spune ca este o mica statiune in care o sa revin cu drag peste cativa anisori...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu