Subscribe:

Stratul de Zapda

wintermag.ro

marți, 13 octombrie 2009

Schi la Kaprun sau Zell am See

Sa va povestesc din experienta mea de anul trecut la Kaprun si Zell am See...pe scurt totusi

Drumul cu masina pana acolo este destul de lung 1400-1500Km se parcurce in 2 zile , pe traseul Bucuresti - Arad - Budapesta - Viena - Salzburg - Kaprun

Kaprunul un orasel de munte mic dar foarte frumos si civilizat...principala atractie este Ghetarul kitzsteinhorn , un sunt numeroase partii de schii atat pentru incepatori si avansati.

O harta cu partiile o gasiti mai jos :

Dupa cum puteti observa predomina partiile cu albastru (incepatori) si rosu (nivel mediu) , sunt si cateva partii pentru avansati pentru adrenalina mai ridicata.

Foarte multi romani prezenti pe ghetar , accesul se face pe baza de ski pass 190 euro , pentru a ajunge pe ghetat veti lua gondola de 2 ori si telecabina o singura data .

Schiatul pe kitzsteinhorn este o reala placere, nu se pune problema de zapada sau de aglomeratie, sunt atat de multe partii incat nu stii pe unde sa mai treci.

Am schiat 5 zile aici fara sa ma plictisesc, la alpin center puteti servi un pranz cu bucatarie internationala gasiti tot ce doriti, o masa copioasa se ridica la 20 euro de persoana.

In kaprun seara este o liniste totala nu sunt foarte multe baruri, 3 4 in centru care sunt foarte aglomerate...dar dupa o zi de ski este bine meritat un somn intr-una din pensiunile oraselului, cazarea la o pensiune de 3 stele cu mic dejun este in 25 si 40 euro pe noapte de persoana.



Zell am See ? hmmm am fost o zi si aici ..

Accesul pana in varful muntelui schmittenhohe se face destul de greu gondola fiind foarte aglomerata si se eformeaza o coada mare unde poti sta chiar si o ora.

Partiile sunt ceva mai inguste ca la kaprun dar usoare ideala pentru incepatori , orasul se prezinta insa mult mai bine , mai mare cu un centru istoric dragut cu localuri pentru seara ...

ah am uitat sa mentionez pe timpul zilei exista ski bus gratuit care face transferul intre kaprun si zell am see , traseul dureaza cam 30 de minute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu